پرداخت قبض و روش های آن

روش های پرداخت قبض و استعلام قبض و پرداخت جریمه خلافی

پرداخت قبض و روش های آن

روش های پرداخت قبض و استعلام قبض و پرداخت جریمه خلافی

قبض تلفن ثابت - چگونه قبض تلفن ثابت خود را پرداخت کنیم؟

  پرداخت قبض تلفن ثابت همواره یکی از ابراز های پر کابرد و ضروری در محل کار و خانه است به طوری که با ظهور تلفن های همراه و موبایل همچنان استفاده از تلفن ثابت پا برجا است. در این بخش روش های پرداخت قبض تلفن ثابت را بیان خواهیم کرد. لازم به ذکر است یکی ا ز راه پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه، استفاه از سامانه پرداخت قبضینو می باشد. اکثر روش ها نیازمند شناسه پرداخت و شناسه قبض هستند. با استفاده از قبضینو نیازی به قبض کاغذی نخواهید داشت و قبضینو هر ماه شما را از قبض های جدید مطلع خواهد کرد. برای استعلام قبض و مشاهده جزئیات قبض تلفن ثابت، شماره تلفن خود را در فرم بالای این صفحه وارد کنید و سپس کلید استعلام قبض تلفن ثابت را انتخاب نمایید. در ادامه سایر روش های پرداخت ذکر شده است.

   ادامه مطلب ...

خرید طرح ترافیک و طرح زوج و فرد تهران 97

 خرید طرح ترافیک به صورت کامل و جامع نحوه خرید طرح ترافیک و راههای خرید طرح ترافیک روزانه 97 از جمله خرید طرح ترافیک با اس ام اس و موبایل و خرید طرح ترافیک با عابر بانک، و بسایت تهران من،  نقشه محدودوه طرح ترافیکی و ساعت طرح ترافکی و تعرفه های طرح ترافیک تهران را به طور کامل، با زبان ساده بیان خواهیم کرید. با قبضینو همراه باشید.

حدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد تهران در نقشه‌ی زیر مشخص شده است. در این نقشه محدوده طرح ترافیک با رنگ قرمز و محدوده زوج و فرد با رنگ آبی، مشخص شده است و با کلیک بر روی هر قسمت رنگی، اطلاعات آن نمایش داده می‌شود.

از سال ۹۷ ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد یکی شده و شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹ اجرا می‌شوند. با اجرای طرح ترافیک جدید تهران، روزهای پنجشنبه و جمعه و روزهای تعطیل رسمی، رفت و آمد به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد آزاد است. البته ممکن است در آینده اجرای طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه تغییر کند. شما می‌توانید 

محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد تهران

 

طرح زوج و فرد و محدوده ترح ترافیک و نقشه زوج و فرد

طرح ترافیک و طرح زوج و فرد روز های عادی 

ادامه مطلب ...

قبض گاز- چگونه قبض گاز خود را پرداخت کنیم؟

پرداخت قبض گاز 

با استفاده از سامانه قبض گاز قبضینو میتوانید اطلاعات قبض گاز خود را مشاهده کنید. در قبضینو از دو روش میتوانید قبض گاز خود را پرداخت کنید.پرداخت قبض گاز با شماره اشتراک 

با وارد کردن شماره اشتراک ۱۲ رقمی روی قبض خود می توانید اطلاعات قبض گاز خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به پرداخت قبض گاز نمایید.  لازم به ذکر است برای برخی از استان های کشور شماره اشتراک قبض گاز کمتر از ۱۲ رقم می باشد که در این صورت کاربر باید به اندازه تعداد ارقامی که کم است از سمت چپ صفر به شماره اشتراک خود وارد نماید. برای مثال شماره اشتراک قبض گاز تهران ۱۲ رقمی است. متاسفانه شرکت گاز  هیج راهکار درستی برای دریافت قبض گاز از طریق شماره کانتور  و یا کد پستی ارایه نداده است.

پرداخت گاز با شناسه قبض و شناسه پرداخت

روش دوم در پرداخت قبض گاز، مشاهد و استعلام قبض با شناسه پرداخت و شناسه قبض می باشد. برای استفاده از این بخش با انتخاب گزینه " قبض کاغذی گاز " و سپس وارد کردن شناسه قبض گاز و شناسه پرداخت قبض گاز، میزان کارکرد گاز شهری را در دوره مشخص استعلام و مشاهده کنید.

برای پیگیری قبض گاز خود  و یا پرداخت قبض گاز تاریخ گذشته نیز میتوانید از سامانه پرداخت قبضینو استفاده نمایید. 

پرداخت قبض گاز و استعلام و مشاهده کارکرد قبض گاز شهری

علاوه برا استفاده از سامانه مشاهده قبض گاز قبضینو، سایر روش های پرداخت قبض شامل موارد زیر است. 

پرداخت گاز  با تلفن

شماره تلفن پرداخت قبض گاز  ۲۰۰ می باشد که شهر وندان با تماس از طریق تلفن ثابت و با داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت میتواند استعلام قبض گاز و پرداخت قبض را انجام دهند.


راهنمای پرداخت اینترنتی قبض گاز استان ها

در جهان شلوغ و پر مشغله امروز با گسترش استفاده از منابع انرژی و مصرف گاز و مصرف برق و ... پرداخت قبوض یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از ماست. به خاطر سپردن شناسه پرداخت، شناسه قبض، مهلت پرداخت و ... با این همه دغدغه فکری اصلا کار ساده ای نیست. این مشکلات چندین برابر خواهند شد چرا که شما فقط یک قبض نمی پردازید، پرداخت قبض گاز ، آب، برق، تلفن و ... . چه دوست داشته باشید یا نه به هر حال باید پرداخت شوند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی هر روزه ابزارهای جدیدتری برای ساده تر کردن زندگی به دست ما می رسد، بدون شک پرداخت قبوض نیز از این فناوری ها سهمی داشته است. در ادامه در وبلاگ پرداخت قبضینو درباره نرخ مصرف گاز در چند کشور و نحوه پرداخت قبوض در این کشور ها مطالبی به شما ارائه کنیم با مجله پرداخت قبضین 

ادامه مطلب ...

روش های استعلام خلافی و پرداخت قبض جریمه راهور

راه های گوناگونی برای  پرداخت قبض  و دریافت میزان خلافی وجود دارد. اگر میخواهید استعلام خلافی آسان و دریافت خلافی سریع و چاپ خلافی خودرو را انجام دهید  در ادامه  سایر روش های موجود برای استعلام ریز خلافی خودرو و میزان خلافی از طریق اینترنت را بیان خواهیم کرد.

استفاده از سامانه استعلام خلافی و پرداخت خلافی خودرو قبضینو:

آدرس سامانه استعلام خلافی قبضینو :

با استفاده از سامانه  پرداخت قبض قبضینو،  در هر زمان قادر به استعلام خلافی و دریافت خلافی خودرو خواهید بود.سامانه قبضینو این امکان را می‌دهد که سوابق خلافی و قبض های خود  را مشاهده نمایید. همانند سایت ناجا قبوض پرداخت شده بلافاصله تسویه شده ولی حذف از لیست نمایش با 72 ساعت تاخیر صورت خواهند گرفت. قبضیو برای همه پلتفورم ها وجود دارد و با استفاده از اپلیکیشن قبضینو می توانید به راحتی تمام امورات پرداخت و استعلام خلافی  و چاپ میزان جریمه را انجام دهید. از دیگر امکانات قبضینو امکان استعلام و پرداخت تمامی قبوض شهری شامل قبض آب، برق، گاز ، تلفن ثابت و همراه اول می باشد.دی می توانید قبض پرداختی را رویت نمایید. خب، پس از مراجعه به این وبسایت شما می باسیت که کد 8 رقمی درج شده پشت کارت ماشین خود را وارد نمایید و سپس کد کپچا نیز برای جلوگیری از ورود ربات ها نیز وارد نمایید و بروی دکمه جستجو کلیک نمایید تا نتایج به شما نشان داده شود. پس انجام پروسه میزان خلافی شما که معمولاً متعلق به چند روز گذشته می باشد به شما نشان داده خواهد شد و به کمک شناسه قبض و شناسه پرداختی که در اختیار شما قرار داده خواهد شد می توانید با استفاده از سرویس پرداخت قبوض ایپرداخت قبضینو قبض جریمه خود را پرداخت نمایید. کد 8 رقمی درج شده است  ادامه مطلب ...